nyer la......
btw, ari nie aq dapat rumah kuning (yellow color)
aku arap dapat nombor
kalo x dpt nk wt cam ne kan....rase2 nye mng x?
what win?
oyeah!!!!
thank you hahahaha just joke
pgi tdi mak aq wat makan febret aku iaitu udang goreng slurppp!

haaaaa.....
sedop an? tau arr koang jeles hehehe
abg aq lak wat fresh oren lagi laaa nyummy!!!!!!!

dah la fresh + ngan orange lak 2........
ha... cite psl mknn nie aq nk kasi koang
code bab* ni TFM bgi laa... kn :D
E100, E110, E120, E 140, E141, E153, E210, E213, E214, E216, E234, E252,E270, E280, E325,E326, E327, E334, E335, E336, E337, E422, E430, E431, E432, E433,E434, E435, E436, E440,E470, E471, E472, E473, E474, E475,E476, E477, E478, E481, E482, E483,E491, E492, E493, E494, E495, E542,E570, E572, E631, E635, E904.
Ade bnk lgi nye sebnar nye....
sje x nak bgi......
haa.... tngah taip nie abg aku kasi air strawberry lak wow
cm kat syurga hahahaha
2 je kot...





